Қайда барсаңыз да - Кеңсе жаныңызда!
Жылдам әрі көп шығын шығармай бизнес-класс телефон байланысын орнатқыңыз келе ме?
KazTransCom–нан берілген Виртуалды АТС қысқа мерзімде көмектеседі, ол үшін қымбат жабдық алудың қажеті жоқ, кеңсені телефон желісімен қамтамасыз етеді, оператор ресурсында жайылған бизнес класс деңгейіндегі кеңсе АТС-ын орнатып береді.
Меншікті АТС кешенін құруға мүмкіндігі немесе ниеті жоқ кез-келген көлемдегі компанияларға Виртуалды АТС лайық, сондай-ақ, кеңсе АТС бар болғанмен, қосымша қызметтер қосқысы келген компанияларға қолайлы.
Бұл қызмет телефонияны және әр түрлі қосымшаларды бірыңғай тұтас құрылымға біріктіреді, оның көмегімен қызметкерлеріңіздің өнімділігін арттырасыз, сатылымды көтеріп, операциялық шығынды азайтасыз, яғни бизнесіңіздің дамуына жаңа мүмкіндік бересіз.
1 |
Абоненттік құрылғылардың түрі көп: SIP телефондар, жұмыс стансаларында немесе телефон құралдарында орнатылған бағдарламалық қамсыздау |
2 |
АТС қызмет етіп жүрген техникалық қызметкерлерге шығатын шығынды азайту. Тех қолдауды тікелей KazTransCom мамандары іске асырады |
3 |
Бірыңғай нөмірлеу және әлем бойынша кеңселер арасында тегін сөйлесу мүмкіндігі бар телефон байланысы |
4 |
Кеңсені телефонизациялау, бірнеше күн ішінде бизнес класс деңгейіндегі кеңсе АТС-ын іске қосамыз
|
5 |
Әлемнің кез-келген жерінен қашықтықтан жұмыс істеп жатқан қызметкердің корпоративті желісіне қосылу |
6 |
KazTransCom байланыс операторының ресурсында жұмыс істейтін дайын кеңсе телефониясының стансасы |
Виртуалды АТС KazTransCom тарапында толықтай іске асырылды. Бұлтты АТС-ен жұмыс істеп бастау үшін телефон стансасының жабдығын сатып алу қажет емес. Сондай-ақ, жаңа телефон желісін жүргізілмейді, өйткені виртуалды АТС қолда бар желі негізінде жұмыс істейді, сонымен қатар, Қазақстанның кез-келген жерінде кеңсе немесе жүмыс орындар құруға мүмкіндік береді. SoftSwitch Class 5 операторлық класс платформасында ресурстарды бөліп, оқшалау жолымен қызмет іске асырылады, сондай-ақ, барлық аппараттық және бағдарламалық модульдерің резервте сақтайды. Клиенттің тарапында тек ақырғы жабдық орнатылады: IP телефон, дауыстық шлюздар, немесе бағдарламалық телефондар.
Қосымша шығынсыз әрі қысқа мерзімде қоңырауларды өндеуге арналған бюджетті орталық (Кол центр) құру мүмкіндігі .
Жеке менеджерлер, сертификатталған техникалық мамандар, тәулік бойғы желі мониторингі, техникалық және ақпараттық қолдау қысқа мерзімде техникалық мәселені шешуге көмектеседі.
Компания филиалдарын бірыңғай корпоративті телефондық IP мекенжайға біріктіру, нөмірлеу жоспарлары бірыңғай және өзара сөйлесулері тегін.
Кіріс қоңыраудың бәрі бір нөмірден қабылданады, IVR мәзірі мен автожауап бергіш клиенттеріңізден қашықтамауға көмектеседі.
Ішкі нөмірлер арасында қоңырауларды басқа нөмірге бағыттау жолымен кіріс қоңыраулардан құр қалмау.
Жабдықты техникалық қолдау мен жөндеуге және ондағы бағдарламаға, сатып алуларға артық шығын шықпайды.
Бағасы тарифтік жоспар мен қосымша қызметтерге байланысты әркімге жеке есептеледі.