Офистен шықпастан сатылымдарды ұлғайтаңыздар.
Қызметі «Сайттан қоңырау соғу» - сіздің сайтыңызда клиенттермен коммуникацияның жаңа деңгейі.
Қызмет клиенттермен коммуникацияны жап-жаңа деңгейге көтере отырып, сіздің компанияңыздың web-сайты мен колл-орталығын бірыңғай механизмге шоғырландыруға мүмкіндік береді.
Қызмет компания менеджерлерімен сайт келушілерінің қосымша арнасы болып табылады. Клиенттерге кеңес беру, сату үдерісінің ажырамас бөлігі ретінде, тауар немесе қызметтердің кейінгі сатылымдарын 30-50%-ға көтеруі мүмкін.
"Сайттағы қоңырау соғуды" пайдалана отырып, клиент тез арада оператормен байланыса алады немесе ыңғайлы уақыт пен күнге кері байланысқа тапсырыс бере алады, соның арқасында клиент сіздің бәсекелестеріңізден қарағанда сіздерден жауапты тезірек алып, тура сізден сатып алуына мүмкіндік артады.
1 |
Сайт келушілері гарнитура немесе микрофонды пайдалана отырып оператормен байланыса алады; немесе өзінің телефон нөміріне автоматты түрде кері қоңырауға тапсырыс бере алады |
2 |
Барлық сөйлесулер жазылады және сіз өз сервисіңіздің сапасын ылғи тексере аласыз |
3 |
Қызметті бір мезгілде бірнеше сайтта қолдануға болады. Қоңыраулар жүйенің баптауларына сәйкес немесе кезекпен операторларға түседі |
4 |
Қызмет операторларға қоңырау шалу ережелеріне сәйкес өз бетінше келушілердің кіріс қоңырауларын бөлді және қажеттілігіне қарай олардың шақыртуларын ауыстырады |
5 |
Қызмет бірнеше топты құрып, оларға әр түрлі жұмыс уақытын белгілеуге мүмкіндік береді. Техникалық қолдау қызметі тәулігіне 24 сағат қолжетімді болуы мүмкін |
6 |
Қоңыраулар бойынша деректер базасы қажетті есептерді қалыптастыруға, операторлардың жұмыстарын оңтайландыруға және клиенттердің ниеттестігін арттыруға мүмкіндік береді. |
Жеке кабинетте қызметті қосқан соң, көрсетілген электронды мекенжайға "Виджет" коды жіберіледі, оны web-сайтқа қосу қажет. Кодты қосқан соң; жеке кабинетке колл-орталықпен немесе тікелей операторлармен байланысу үшін KazTransCom телефон нөмірлерін немесе SIP-аккаунттарын жеке кабинетке тіркеу қажет. Осы өзгерістерді енгізгеннен кейін web-сайтта түймеше пайда болады, соны басып келуші операторға телефон соға алады немесе кері қоңырауға тапсырыс бере алады.
Колл-орталықпен байланысын ұйымдастыру үшін дәстүрлі қалалық желілерді және SIP-нөмірлерді қолдануға болады.
Сәтті және сәтсіз қоңыраулар туралы хабарламалар клиентке ыңғайлы уақытқа қоңырауға тапсырыс беру туралы хабарлама сияқты Oператорлардың электронды пошталарына жіберіледі.
Сіз дайын дизайн тақырыбын таңдай аласыз немесе оны негізге ала отырып, өзіңіздікін жасай аласыз. Тақырып сайттан түскен қоңырауға және басқа терезелер мен қызмет түймешелеріне жарамды.
Кіріс қоңырауларын таратудың зияткерлік жүйесі: кезепен, жүктеме бойынша немесе барлық Oператорларға бір мезгілде.
Клиенттер мен Oператорларға аавтоматтандырылған қоңыраулар, берілген параметрлерге сәйкес, клиенттерге қоңырау соғу уақытын 8 секундқа дейін қысқартады.
Құны таңдап алынған операторлар мен қосымша қызметтердің санына байланысты жеке есептеледі.